شورای ملی تصمیم  همراه و همگام با مردم آگاه ایران، برای تحقق خواسته‌های زیر تلاش و مبارزه می‌کند. 1- گذار کامل از جمهوری اسلامی با تکیه به جنبش‌های اعتراضی مردم، گذار خشونت پرهیز با حفظ حق دفاع مشروع. 2 – حفظ تمامیت ارضی کشور با تاکید بر نظام غیرمتمرکز . 3- جدایی دین از حکومت. 4 – فراخوان عمومی برای تشکیل مجلس مؤسسان. 5 – تلاش برای برپایی نظامی دموکراتیک و انتخابی  تعیین نوع حکومت با آرای مردم. 6 –  اجرای کامل اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر و میثاق‌های وابسته به آن، با تاکید بر رفع هرگونه تبعیض علیه زنان و برابری جنسیتی در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و مشارکت زنان در مدیریت جامعه، و نیز تاکید بر حفظ محیط زیست

با تمام توان علیه حمله نظامی به کردستان و احکام اعدام معترضان مبارزه کنیم!

2022-11-22

نوشته ای دیگر از شورای ملی تصمیم

Comments

در دهمین هفته انقلاب «زن، زندگی، آزادی» مردم ایران در داخل و خارج همبستگی ملی تحسین‌برانگیزی را نشان دادند. زنان، جوانان، کارگران، معلمان، دانشجویان، حقوقدانان، ورزشکاران وهنرمندان حمایت گسترده‌ی خود را از انقلاب مردم و تنفر بی‌پایان خود را از سرکوب، کشتار و کودک‌کشی نشان داده‌اند.

خامنه‌ای در سخنرانی‌ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ خود، در ضمن ابراز ترس از پیوستن بیشتر کارگران و زنان و اشاره به خستگی نیروهای سرکوبگر، دستور سرکوب خشن‌تر معترضان را داد.

چند روز اخیر جمهوری اسلامی غیرانسانی و وحشیانه به همه‌ی شهرهای کردستان حمله نظامی کرده و معترضان را سرکوب خونین می‌کند. رژیم در بیشتر شهرهای کردستان اینترنت و برق را قطع کرده و با نیروهای انتظامی و پاسدار همراه با تانک و زره‌پوش در خیابانها و میادین شهرهای کردستان مستقر و به سرکوب وحشیانه مردم آزادیخواه را شروع کرده است.

بیش ۱۷ هزار تن از معترضان در بازداشت رژیم بسر می‌برند. اکثر زندانیان تحت شکنجه‌های وحشیانه قرار دارند و حکومت در پی گرفتن اعترافات اجباری از این زندانیان است تا تحت قوانین غیرانسانی محاربه، قصاص و فساد ‌فی‌الارض در دادگاه‌های غیرعلنی با صدور احکام قرون وسطایی آنها را به حبس‌های طولانی مدت و یا اعدام محکوم کند.

در خیابان‌ها با همبستگی ملی، آزادی بی‌قید و شرط زندانیان سیاسی و بازداشت‌شدگان و خاتمه دادن به سرکوب کردستان را فریاد کنیم.

با اتحاد به افکار عمومی جهانیان مراجعه کنیم و از تمام شخصیت‌های جهان، نهادهای حقوق بشری، سازمان ملل و دولت‌های جهان بخواهیم تا تمام امکانات، قدرت و ظرفیت خود را بکار گرفته و سرکوب جنبش ایران، به ویژه مردم کردستان و مانع اجرای احکام اعدام معترضان شوند.

ما از همه مردم مبارز ایران درخواست می‌کنیم با گسترده‌تر کردن جنبش سرنگونی و تظاهرات خیابانی در سراسر ایران، مردم مبارز کردستان را تنها نگذاریم، به آنها کمک کنیم و امکان فرستادن نیرو سرکوبگر بیشتر به کردستان و سرکوب کردستان و اعدام دستگیرشدگان را از رژیم بگیریم.

هر چه گسترده‌تر باد همبستگی ملی مردم ایران در راه سرنگونی حکومت اسلامی و برقراری نظامی دموکراتیک

زن، زندگی، آزادی

کردستان، زاهدان، چشم و‌ چراغ ایران

شورای ملی تصمیم

۳۰ آبان ۱۴۰۱ – ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲

برای انتشار در شبکه های اجتماعی

مقالات بیشتر از این نویسنده را می‌توانید با کلیک روی نام ایشان مشاهده کنید.

تازه ترین

شورای ملی تصمیم از گزارش کمیته مستقل حقیقت‌یاب سازمان ملل حمایت می کند

شورای ملی تصمیم از گزارش کمیته مستقل حقیقت‌یاب سازمان ملل حمایت می کند

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ (۱۸ مارس ۲۰۲۴)  نشستی ویژه در مورد وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد. این نشست به منظور بررسی نقض گسترده حقوق بشر در ایران و افزایش فشار بین‌المللی بر جمهوری اسلامی برای بهبود وضعیت حقوق بشر در...

نوروز باستانی خجسته باد

نوروز باستانی خجسته باد

بس که بد می‌گذرد زندگی اهل جهانمردم از عمر چو سالی گذرد عید کنندصائب تبریزی امسال در شرایطی به پیشواز نوروز و سال نو می رویم که جنبش «زن، زندگی، آزادی» بنیان رژیم جنایت، تبعیض، سرکوب و سانسور را به لرزه در آورد. این جنبش دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بازگشت...

روز جهانی زن بر همه زنان ایران مبارک باد

روز جهانی زن بر همه زنان ایران مبارک باد

روز جهانی زن در دفاع از حقوق زنان و به پاس مبارزه پیگیر و دلیرانه آنان به یک روز مهم و تاریخی در تقویم تمام کشورها تبدیل شده ‌است. زنان در طول تاریخ همواره به دنبال حقوق خودشان بودند، روز جهانی زن، نمادی برای رسیدن به این حقوق اساسی زنان می‌باشد. اما مشخصه اصلی شخصیت...

0 Comments

0 Comments