شورای ملی تصمیم  همراه و همگام با مردم آگاه ایران، برای تحقق خواسته‌های زیر تلاش و مبارزه می‌کند. 1- گذار کامل از جمهوری اسلامی با تکیه به جنبش‌های اعتراضی مردم، گذار خشونت پرهیز با حفظ حق دفاع مشروع. 2 – حفظ تمامیت ارضی کشور با تاکید بر نظام غیرمتمرکز . 3- جدایی دین از حکومت. 4 – فراخوان عمومی برای تشکیل مجلس مؤسسان. 5 – تلاش برای برپایی نظامی دموکراتیک و انتخابی  تعیین نوع حکومت با آرای مردم. 6 –  اجرای کامل اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر و میثاق‌های وابسته به آن، با تاکید بر رفع هرگونه تبعیض علیه زنان و برابری جنسیتی در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و مشارکت زنان در مدیریت جامعه، و نیز تاکید بر حفظ محیط زیست

موج بزرگ دیگری از انقلاب در راه است؛‌ آماده باشیم! – کیقباد اسماعیل‌پور

2023-02-21

نوشته ای دیگر از کیقباد اسماعیل‌پور

Comments

انقلاب “ژن؛ ژیان؛ آزادی” پس از یک دوره مبارزه بی امان در سرتاسر میهن مان از کردستان تا بلوچستان و از خراسان تا خوزستان و دربعد جهانی ؛ از دروازه های برلین تا پارلمان استراسبورگ؛ با تقدیم بیش از ۵۰۰ جانباخته راه آزادی و دستگیری بیش از ۳۰ هزار نفر در سراسر ایران ادامه دارد. این انقلاب با کارنامه ای از غرور و افتخار و شجاعت دختران و پسران میهن مان؛ دوره تعمیق و گسترش و آماده سازی بستر برای نبرد نهایی خود را می گذاراند.

آنچه در این دوران ارامش پیش از طوفان در جریان است؛ خیزش بزرگ آینده را نوید می دهد؛ شواهد به شرح زیرند:

۱-تشکیل کمیته حقیقت یاب سازمان ملل و شروع کار؛ برای فراهم آوردن اسناد و مدارک قابل ارایه در دادگاههای بین المللی که می تواند برای دادخواهی به ارجاع به شورای امنیت ملل متحد بینجامد. شروع به کار این هیات؛ هم اینک ترس بزرگی در دل جانیان؛ آمران و عاملان جنایات انداخته است؛ و از طرفی نور امید در دل ملت ایران تابانده است.

۲- ادامه تظاهرات داخل کشور؛ به شکل حضور به سبک متفاوتی در محلات و خانه ها؛ شعارهای شبانه و موضعی در مکانهای مختلف؛ و ادامه مقاومت و مبارزه مردم زاهدان و کردستان عملا رژیم را از سرکوب مردم ناامید کرده است.

۳-فاجعه آمیز تر شدن وضعیت اقتصادی رژیم در حدی که توان پرداخت دستمزد و حقوق مزدوران خود را نیز ندارد شرایط را به وضعیتی رسانده است که رژیم به حراج کردن باقیمانده اموال مملکت – و سپردن منافع مملکت به هفت دزد بغداد – کرده است تا شاید بتواند حقوق کارکنان دولت را بپردازد.

۴-افزایش اعتصابات و اعتراضات کارگری و صنفی؛ عدم توانایی رژیم در پرداخت حقوق و دستمزدهای این واحد ها؛ همزمان با عدم امکان فروش محصولات این کارخانه ها در داخل و خارج کشور؛ عملا رژیم را در معرض یک نوع تحریم داخلی و خارجی قرار داده است که نتیجه ان ورشکستگی کامل رژیم خواهد بود.

۵- انزوای بیش از پیش رژیم و از دست دادن توانایی اش در به حراج گذاشتن منابع و معادن کشور حتی برای کشورهای هایی مانند چین و روسیه؛ دست رژیم را از داشتن ارز برای تامین نیازهای اولیه اش بسته است. جذب چین توسط عربستان و در گل فروماندن روسیه در باتلاق اوکراین با چشم انداز پیروزی های آینده اوکراین پس از تجهیزش به تانکها و موشکها و ادوات بیشتر؛ زمینه اینده ای را برای رژیم ایران تاریک تر کرده است. بطوریکه حتی عقب نشینی سیاسی رژیم ایران از مواضع قبلی اش در مورد اوکراین – پیام وزیر خارجه در مورد به رسمیت نشناختن حاکمیت روسیه بر شبه جزیره کریمه و دو استان اوکراین- نتوانست کمکی به خارج شدن اش از با تلاق روسیه کند.

۶- ادامه تظاهرات های ایرانیان در شهرهای مختلف خارج کشور؛ تلاش برای گذاشتن سپاه در لیست تروریستی کشورهای اروپایی؛ پیگیری در مورد لغو اعتبار نامه هیات دیپلوماتیک جمهوری اسلامی در سازمان ملل؛ فعالیت های دیگری است که می تواند رژیم را در یک بن بست سیاست خارجی کامل قرار دهد.

۷- پشت کردن میر حسین موسوی؛ نخست وزیر اسبق ر‌ژیم؛ واعلان سرنگونی حتمی رژیم و بسته پیشنهادی عقب نشینی به ر‌ژیم پیش از فروپاشی کامل آن؛ باعث بی ابرویی بیشتر رژیم در بین نیروهای خودی آن شده است.

۸-خبرهای رسیده از تلاشی نیروهای درونی رژیم – در پی هشدار میرحسین موسوی در مورد سرنگونی رژیم – دارد که نیروهای اصلاح طلب را بدنبال جمع آوری امضا و حمایت نامه برای پیشنهادات موسوی کرده تا شاید بتوانند نیروهای ریزشی رژیم را جذب کنند. غافل از اینکه نیروهایی که از رژیم در این مرحله کنده شوند به مردم می پیوندند نه به زايده های رژیم ( اصلاح طلبان).

۹-حملات نظامی به سایت های فوق امنیتی و هسته ای رژیم (اصفهان و چند شهر دیگر) بدون اینکه حتی رژیم توان کوچکترین عکس العملی داشته باشد؛ نشان از ناتوانی تمام عیاررژ‌یم در دفاع از مرزها و اسمان ایران دارد. هک شدن دستگاه های ارتباطی رژیم بطور پی در پی؛ که اخرین نمونه آن قطع و کنترل سخنرانی رئیس جمهورش در تلویزیون دولتی اش در روز سالگرد انقلاب بود؛ نمونه دیگری از خلع سلاح رژیم در میدان مبارزه با مردم و نیروهای خارجی است.

۱۰- و درآخر؛ گفتگوهای مقدماتی اپوزیسیون جمهوری اسلامی برای سازماندهی و انسجام هر چه بیشترد صفوف خود در دانشگاه جرج تاون آمریکا؛ و امید به همبستگی هر چه بیشتر نیروها در داخل و خارج در روزهای آینده؛ و استقبال و امید و شادی مردم از این اتفاق؛ نشان از پیشروی اپوزیسیون و عقب نشینی دایم رژیم از آخرین سنگرهایش دارد.

این موارد و دلایل دیگر نشان می دهد موج بزرگ دیگری از انقلاب در راه است. موجی که به مانند سیلی خروشان رژیم و نیروهایش را با خود خواهد برد.

آماده باشید؛ موج بزرگ دیگری از انقلاب در راه است.

کیقباد اسماعیل پور- عضو شورای ملی تصمیم

۱۱ فوریه ۲۰۲۳

برای انتشار در شبکه های اجتماعی

مقالات بیشتر از این نویسنده را می‌توانید با کلیک روی نام ایشان مشاهده کنید.

تازه ترین

تکثیر و دگردیسیِ “زهرا خانوم”، مسعود نقره‌کار

تکثیر و دگردیسیِ “زهرا خانوم”، مسعود نقره‌کار

حکومت اسلامی برای سرکوب و حذف مخالفان و دگراندیشان سیاسی و عقیدتی از تمامی ظرفیت‌های مالی، نیروهای انسانی، تخدیر و تحمیقِ پیروانش بر بنیانِ عقب ماندگی مذهبی و فرهنگی و اخلاقی آنان، استفاده کرده است. این سرکوب‌ها در اشکال گوناگونِ فیزیکی، ایدئولوژیک و عقیدتی، نَرم و...

آیا جامعه ایران با بحران حجاب تحمیلی وارد تقابل غیرقابل بازگشت با حکومت جمهوری اسلامی شده است؟

آیا جامعه ایران با بحران حجاب تحمیلی وارد تقابل غیرقابل بازگشت با حکومت جمهوری اسلامی شده است؟

نشانه- خانم صدیقه وسمقی اعلام کرده که «حجاب تحمیلی جمهوری اسلامی را حجاب شرعی» نمی‌داند و «حجاب اجباری یک بازی سیاسی بیهوده است که زنان با مقاومت خود به این بازی پایان خواهند داد.» او می گوید که؛ «زنان در کشور ایران نه‌ تنها از قوانین تبعیض‌آمیز، رنج‌آور و محدودیت‌های...

یادی از بهاره هدایت از رهبران میدانی

یادی از بهاره هدایت از رهبران میدانی

ما دهه‌شصتی‌ها، آخرین به آزمون گذارندگانِ امکان تغییر مسالمت‌آمیز از راه اصلاحات بودیم. هیچ ناظر منصفی نمی‌تواند این ملت را به ناشکیبایی و تمایل به خشونت متهم کند، چرا که خرد جمعی ایرانیان طی دهه‌های گذشته بارها تمام منافذ احتمالی را برای تغییر مسالمت‌آمیز وضعیت...

0 Comments

0 Comments