شورای ملی تصمیم  همراه و همگام با مردم آگاه ایران، برای تحقق خواسته‌های زیر تلاش و مبارزه می‌کند. 1- گذار کامل از جمهوری اسلامی با تکیه به جنبش‌های اعتراضی مردم، گذار خشونت پرهیز با حفظ حق دفاع مشروع. 2 – حفظ تمامیت ارضی کشور با تاکید بر نظام غیرمتمرکز . 3- جدایی دین از حکومت. 4 – فراخوان عمومی برای تشکیل مجلس مؤسسان. 5 – تلاش برای برپایی نظامی دموکراتیک و انتخابی  تعیین نوع حکومت با آرای مردم. 6 –  اجرای کامل اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر و میثاق‌های وابسته به آن، با تاکید بر رفع هرگونه تبعیض علیه زنان و برابری جنسیتی در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و مشارکت زنان در مدیریت جامعه، و نیز تاکید بر حفظ محیط زیست

بیانیه شورای ملی تصمیم – دستگیری، شکنجه و کشتار کودکان و نوجوانان را محکوم می کنیم

2022-10-15

نوشته ای دیگر از شورای ملی تصمیم

Comments

جمهوری اسلامی ماهیت ضد بشری و ضد ایرانی خود را با دستگیری، شکنجه و کشتار کودکان و نو جوانان بیش از پیش به مردم میهنمان و جهانیان نشان می دهد.
گستاخی و ددمنشی جمهوری اسلامی به سرکردگی علی خامنه‌ای به حدی رسیده که مزدوران مسلح خود را به کشتار کودکان و نوجوانان ایرانی فرستاده است. شرم باد بر کسانی که سر به اطاعت از این رژیم فاسد سپرده و حاضر شده اند دست به جنایت‌هایی بزنند که حتی دیگر نظام های فاسد و غارتگر در دنیا از آن خود داری می کنند، و آن دستگیری های گسترده، شکنجه و کشتار دختران و پسران نوجوان و معترض است. حاکمان جمهوری اسلامی به جنگ کسانی رفته اند که تنها سلاحشان دست های ظریف و بر افراشته آنها و فریاد بلند آن هاست برعلیه متجاوزان به حقوق و آزادی های انسانی و ایرانی مردمان ما.

شما، مزدوران ولی فقیه چگونه دست به چنین جنایت هایی می زنید؟ یعنی این رژیم سرکوب گر، دروغ گو و بیگانه با مردم ایران، توانسته شما را به این حد از پستی برساند که نبینید و نفهمید به چه جانیانی بدل شده اید؟
شما بسیاری از نو جوانان بی سلاح ما را در نقاط مختلف کشور صرفا به خاطر فریاد های اعتراضی آنها بی شرمانه دستگیر کرده اید. به آنها اجازه نداده اید که با خانواده هایشان تماس بر قرار کنند. بسیاری از آن ها را هنگام دستگیری مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داده اید. این ها جنات ها یی هستند نابخشودنی. از دسترسی آنها به درمان جلوگیری کرده اید که خود جنایتی است مجزا. اخباری که می رسد حکایت از آن دارد که علاوه بر این جنایات، کودکان و نو جوانان باز داشت شده را درمعرض شکنجه های جسمی، روحی و روانی قرار داده اید به این امید واهی که از اعتراض آنها در آینده جلو گیری کنید.

شما ده ها نو جوان ما را به قتل رسانده اید، که از آن جمله اند:
1. یک دانش آموز دختر (در حمله ماموران لباس شخصی به یک مدرسه دخترانه در اردبیل)؛
2. جواد پوشه (11 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
3. محمد رخشانی (12 ساله، سیستان و بوچستان)؛
4. جابر شیرود زهی (12 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
5. امید سارانی (13 ساله، سیستان وبلوچستان)؛
6. محمد رضا سروری (14 ساله، شهر ری)؛
7. سیدس کشانی (14 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
8. علی براهویی (14 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
9. امیر حسین بساطی (15 ساله، کرمانشاه)
10. نیکا شاه کرمی (16 ساله، تهران)؛
11. سارینا اسماعیل زاده (16 ساله، البرز)؛
12. سامر هاشم زهی (16 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
13. پدرام آذرنوش (16 ساله، دهدشت، کهکیلویه و بویر احمد)؛
14. سامر هاشم زهی (16 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
15. سیاوش محمودی (16 ساله، تهران)؛
16. یاسر شاهو زهی (16 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
17. نیما شفق دوست (16 ساله، آذربایجان غربی)؛
18. ستاره تاجیک (17 ساله)؛
19. امید سفر زهی (17 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
20. امیر مهدی فرخی پور (17 ساله، تهران)؛
21. محمد امین غمشاد زهی (17 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
22. عبدالله محمود پور (17 ساله، آذربایجان غربی)؛
23. امید سفر زهی (17 ساله، سیستان و بلوچستان)؛
و نیز کودکان و نو جوانان دیگری که نام و نشانشان به زودی آشکارخواهد شد.
این قتل ها بخشی از بیش از صد ها جنایتی است که شما سرسپردگان علی خامنه ای مرتکب آن شده اید و مردم ایران هر گز آن ها را فراموش نخواهند کرد.
شما در مکان های اموزشی هم دست از جنایت های خود بر نداشته اند. در شرایطی که معلمان دلسوز و آزاده ایران به خیابان ها می ریزند تا از شرافت کار خود به عنوان مدرس، و از حق نوجوانان ما برای کسب دانش و معرفت دفاع کنند، خبر می رسد که برخی از عاملان جمهوری اسلامی در لباس معلمی دانش آموزانی را که در مخالفت با رژیم سرکوبگر سخن می گویند شناسایی و تحویل مزدوران امنیتی می دهند.
مردم ایران این جنایت ها را چه در تهران و چه در زاهدان، سنندج، … و .. فراموش نخواهند کرد.

شورای ملی تصمیم جنایت های شما را به شدت محکوم می کند و دست در دست همه مبارزان به تلاش برای سرنگونی رژیم ضد بشری و ضد ایرانی جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

شورای ملی تصمیم
زن، زندگی، آزادی.
23 مهر 1401، 15کتبر 2022

برای انتشار در شبکه های اجتماعی

مقالات بیشتر از این نویسنده را می‌توانید با کلیک روی نام ایشان مشاهده کنید.

تازه ترین

بیانیه شورای ملی تصمیم

بیانیه شورای ملی تصمیم

مردم ایران، مردم اسرائیل و مردم جهان جنگ نمی ‌خواهند رژیم مطلقه ولایت فقیه خامنه‌ای و دولت راست افراطی نتانیاهو، از سفره مردم و با جان فرزندان مردم، برای بقای خود، بر طبل جنگ می‌کوبند. میلیاردها دلار اسلحه، جان و مال مردم ایران، اسرائیل و فلسطین در آتش این نظامیگری و...

بیانیه شورای ملی تصمیم در حمایت از ۸۴ سازمان حقوق بشری در محکومیت اعدامهای متهمین مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی!

بیانیه شورای ملی تصمیم در حمایت از ۸۴ سازمان حقوق بشری در محکومیت اعدامهای متهمین مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی!

دهها سازمان حقوق بشری ایرانی و خارجی طی یک فراخوان عمومی از سازمان ملل خواستند که «یک نهاد سازمان ملل نباید شریک اعدامهای مواد مخدر باشد». این مضمون اشاره دارد به نهادهای بین المللی که همچنان با نهادهای جمهوری اسلامی در کاهش بحران مواد مخدر همکاری می کنند بدون آنکه...

یادی از کنش گران مدنی

یادی از کنش گران مدنی

کشمکش حکومت سرکوب با فعالین رشید محیط زیست شورای ملی تصمیم از راست به چپ: امیرحسین خالقی، هومن جوکار، سپیده کاشانی، حجت کرمانی (وکیل دادگستری) طاهر قدیریان، سام رجبی، نیلوفر بیانی و عبدالرضا کوهپایه سپیده کاشانی، نیلوفر بیانی، هومن جوکار، مراد طاهباز، طاهر قدیریان،...

0 Comments

0 Comments