شورای ملی تصمیم  همراه و همگام با مردم آگاه ایران، برای تحقق خواسته‌های زیر تلاش و مبارزه می‌کند. 1- گذار کامل از جمهوری اسلامی با تکیه به جنبش‌های اعتراضی مردم، گذار خشونت پرهیز با حفظ حق دفاع مشروع. 2 – حفظ تمامیت ارضی کشور با تاکید بر نظام غیرمتمرکز . 3- جدایی دین از حکومت. 4 – فراخوان عمومی برای تشکیل مجلس مؤسسان. 5 – تلاش برای برپایی نظامی دموکراتیک و انتخابی  تعیین نوع حکومت با آرای مردم. 6 –  اجرای کامل اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر و میثاق‌های وابسته به آن، با تاکید بر رفع هرگونه تبعیض علیه زنان و برابری جنسیتی در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و مشارکت زنان در مدیریت جامعه، و نیز تاکید بر حفظ محیط زیست

بیانیه شورای ملی تصمیم – به اعتصاب عمومی و سراسری علیه جمهوری اسلامی بپیوندیم

2022-09-30

نوشته ای دیگر از شورای ملی تصمیم

Comments

شورای ملی تصمیم با افتخار خود را در کنار خیزش سراسری زنان و مردان در میهنمان و سراسر دنیا می داند و از همه مردم آزاده دعوت می کند که به این خیزش بپیوندند. غرور انگیز و امید وار کننده است که تشکل های سیاسی، مدنی و صنفی یکی پس از دیگری در حمایت از این خیزش اعلام بر پائی اعتصاب عمومی و سراسری کرده اند. این نشانۀ اتحاد خجسته ایست میان نیروهای مبارز در خیابان ها و  نهاد های سیاسی، مدنی و صنفی، و خاری در چشم رهبران پلید جمهوری اسلامی.

فریاد عزیزان ما در خیابان های شهرهای کشور که بانگ بر می دارند “مرگ بر دیکتاتور” (و همه می دانیم منظور شان علی خامنه ای است) و فریاد “زن، زندگی، آزادی” در همه استان های کشورمان طنین انداز است. یورش های وحشیانه  نوکران علی خامنه ای به تظاهر کنندگانِ بی سلاح، کشتار در خیابان ها و دستگیری های غیرقانونی نتوانسته این فریاد را خاموش کند. حتی قطع اینترنت  و شبکه های ارتباطی هم نتوانسته جلو رشد این خیزش تاریخ ساز را بگیرد.

عزیزان، آزادگان، چشم انداز آزادی بیش از هر زمان دیگری روشن است و دست یافتنی. فراخوان و دعوت تشکل های سیاسی، مدنی و صنفی از نقاط مختلف کشور به اعتصاب عمومی و سراسری مرحلۀ جدیدی از مبارزه را رقم زده است.

با ادامه‌ی تسخیر خیابان ها و حمایت ار اعتصاب‌ها، اعتصاب‌هایی هوشمند که به مردم آسیب نرسانند و از توان سرکوب و مالی رژیم بکاهند، گام های بلند تری به سوی سرنگونی حکومت اسلامی بر داریم.

بر همۀ ماست که برای رسیدن به آزادی و پایان دادن به رژیم فاسد و منحط جمهوری اسلامی به این خیزش و اعتصاب های عمومی و سراسری بپیوندیم.

هم‌میهنان گرامی، در این همبستگی ملی، حضور مداوم شما در خیابان ها و میدان های میهنمان همراه با اعتصاب های عمومی و سراسری  در تمامی عرصه‌های اجتماعی و از سوی تمامی قشر های مردم، ضامن پیروزی جنبش آزادیخواهانه و عدالت جویانه است.

حمایت از اعتصاب کنندگان، به ویژه حمایت مالی و خدماتی و برپائی صندوق مالی به این قصد، از مبرم ترین و ضروری ترین کارهائی است که می باید انجام شود.

شورای ملی تصمیم  با پشتیبانی از فراخوان به اعتصاب برای روز شنبه، از همه مردم سراسر ایران،  معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان، کشاورزان، هنرمندان، کارگران در هر تشکلی که باشند، زحمتکشان، کاسبان، و هر ایرانی دیگر دعوت می‌کند با نمایش اتحاد  ویکپارچگی در مقابل حکومت اسلامی، ناقوس سرنگونی این حکومت را به صدا در آوریم.

زن، زندگی، آزادی

گسترده باد همبستگی ملی مردم ما

شورای ملی تصمیم

8 مهرماه 1401 – 30 سپتامبر 2022

برای انتشار در شبکه های اجتماعی

مقالات بیشتر از این نویسنده را می‌توانید با کلیک روی نام ایشان مشاهده کنید.

تازه ترین

شورای ملی تصمیم از گزارش کمیته مستقل حقیقت‌یاب سازمان ملل حمایت می کند

شورای ملی تصمیم از گزارش کمیته مستقل حقیقت‌یاب سازمان ملل حمایت می کند

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ (۱۸ مارس ۲۰۲۴)  نشستی ویژه در مورد وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد. این نشست به منظور بررسی نقض گسترده حقوق بشر در ایران و افزایش فشار بین‌المللی بر جمهوری اسلامی برای بهبود وضعیت حقوق بشر در...

نوروز باستانی خجسته باد

نوروز باستانی خجسته باد

بس که بد می‌گذرد زندگی اهل جهانمردم از عمر چو سالی گذرد عید کنندصائب تبریزی امسال در شرایطی به پیشواز نوروز و سال نو می رویم که جنبش «زن، زندگی، آزادی» بنیان رژیم جنایت، تبعیض، سرکوب و سانسور را به لرزه در آورد. این جنبش دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بازگشت...

روز جهانی زن بر همه زنان ایران مبارک باد

روز جهانی زن بر همه زنان ایران مبارک باد

روز جهانی زن در دفاع از حقوق زنان و به پاس مبارزه پیگیر و دلیرانه آنان به یک روز مهم و تاریخی در تقویم تمام کشورها تبدیل شده ‌است. زنان در طول تاریخ همواره به دنبال حقوق خودشان بودند، روز جهانی زن، نمادی برای رسیدن به این حقوق اساسی زنان می‌باشد. اما مشخصه اصلی شخصیت...

1 Comments

1 Comment

  1. یاشار

    تا وقتی که شما نوشته هاتون به تمام زبانهای موجود در ایران نباشد شما فرقی با جمهوری اسلامی ندارید و اهمیتی ندارید اعضای شورا هم باید تفکرات مختلف داشته باشند از هر اتنیک به یک اندازه نفرات با تفکر حمایتی از اون اتنیک باشد وگرنه شما فقط در حد یک وبیایت هستید نه بیشتر