شورای ملی تصمیم  همراه و همگام با مردم آگاه ایران، برای تحقق خواسته‌های زیر تلاش و مبارزه می‌کند. 1- گذار کامل از جمهوری اسلامی با تکیه به جنبش‌های اعتراضی مردم، گذار خشونت پرهیز با حفظ حق دفاع مشروع. 2 – حفظ تمامیت ارضی کشور با تاکید بر نظام غیرمتمرکز . 3- جدایی دین از حکومت. 4 – فراخوان عمومی برای تشکیل مجلس مؤسسان. 5 – تلاش برای برپایی نظامی دموکراتیک و انتخابی  تعیین نوع حکومت با آرای مردم. 6 –  اجرای کامل اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر و میثاق‌های وابسته به آن، با تاکید بر رفع هرگونه تبعیض علیه زنان و برابری جنسیتی در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و مشارکت زنان در مدیریت جامعه، و نیز تاکید بر حفظ محیط زیست

بیانیه شورای ملی تصمیم – هر چه پرشکوه‌تر باد انقلاب زن، زندگی آزادی

2022-09-23

نوشته ای دیگر از شورای ملی تصمیم

Comments

هموطنان عزیز

زنان و مردان آزاده و شجاع

شما با اعتراض مدنی و عقلانی خود نسبت به قتل هولناک مهسا (ژینا) امینی حماسه آفریدید. شما قدرت همبستگی و اتحاد ایرانِ یکپارچه را نشان دادید، و به مبارزه خشونت پرهیز و “دفاع از خودِ” مشروع  تا متحدکردن همه‌ی مردم ایران و سرنگونی” جمهوری ” اسلامی ادامه خواهید داد.

شما با به زانو درآوردن مخوف‌‌ترین و ضدانسانی‌ترین ماشین سرکوب و کشتار در جهان امیدی بی‌کران آفریدید. شما پشتیبانی کارگران، معلمان، هنرمندان و ورزشکاران آزاده ایران را دارید. شما پشتیبانی همه تبعیدیان و مهاجران هموطن خود را دارید.

رسانه‌های سراسر جهان صحنه‌های آتش‌زدن روسری‌های شما در حال رقص را بسانِ رزمی زیبا به جهانیان نشان دادند، رقصی که آرزوی مردم میهنمان در میانۀ میدان است. شما پشتیبانی دولت‌ها ، مجامع و مردم آزاده جهان را دارید.

شما رزمندگان پرشور براندازی نظام جهل، جنایت، فقر و تبعیض، درعین عزمی جزم برای سرنگونی رژیم خونسردی و انساندوستی خود را حفظ  خواهید کرد.

تلاش می کنید ریزش در طرفداران رژیم و نیروهای انتظامی تسریع شود. بی تردید به  نیروهای انتظامی که دست به سرکوب نمی‌زنند تعرض نخواهید کرد، و فریب صحنه سازی های تحریک کنندۀ مزدوران رژیم برای آشوبگر و خرابکار نشان دادن شما را نخواهید خورد.

تخریب کار مبارزان نیست، مبارزه ما برای سرنگونی رژیم است نه نابودکردن آنچه مردم ما با رنج ساختند.

بی تردید از تعرض به زنان چادری و محجبه خودداری خواهید کرد. مبارزه ما با حجاب اجباری است نه حجاب.

به باورهای مردم توهین نخواهید کرد، مبارزه ما با اسلام سیاسی است، نه با مذهب.

به کسانی که نمی‌شناسید اعتماد نخواهید کرد. لباس شخصی‌های رژیم برای شناسایی و خرابکاری به صفوف مبارزان نفوذ می‌کنند. توصیه ما این است که در محلات با کسانی که می‌شناسید هسته‌های مقاومت و کنشگری تشکیل دهید. با پیوستن این هسته‌ها درهر منطقه شبکه مقاومت و کنشگری را سازمان دهید.

تجارب موفق مبارزه خود را همرسانی کنید.

به مجروحان کمک خواهید کرد تا نیازی به رفتن به بیمارستان نداشته باشند که رژیم آنها را شناسایی کند.

آنان که توانایی مالی و خدماتی دارند صندوق کمک مالی و نهادهای خدمات رسانی به مبارزان و خانواده های قربانیان  و زندانیان سیاسی بر پا کنند.

تک تک شما بزرگترین سرمایه مردم  و جنبش ما هستید، حفظ امنیت خودتان بزرگترین وظیفه شماست. همواره پس از گزارش فیلم‌هایی که تهیه  و رسانه ای کردید، گوشی خود را پاک کنید. ماسک کُوید بزنید. دانش ارتباطی و اینترنتی خود را گسترش دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

جنبش پرشکوه براندازیِ حکومت اسلامی پیش خواهد رفت، اگر اتحاد و همبستگی در عرصه های سیاسی، مدنی و صنفی گسترده ترشود، سرنگونی کم هزینه تر و سریع تر رخ خواهد داد.

ژن، ژیان، آزادی

گسترده باد همبستگی ملی مردم ما

پاینده ایران

شورای ملی تصمیم

اول مهرماه 1401- 23 سپتامبر 2022

برای انتشار در شبکه های اجتماعی

مقالات بیشتر از این نویسنده را می‌توانید با کلیک روی نام ایشان مشاهده کنید.

تازه ترین

بیانیه شورای ملی تصمیم

بیانیه شورای ملی تصمیم

مردم ایران، مردم اسرائیل و مردم جهان جنگ نمی ‌خواهند رژیم مطلقه ولایت فقیه خامنه‌ای و دولت راست افراطی نتانیاهو، از سفره مردم و با جان فرزندان مردم، برای بقای خود، بر طبل جنگ می‌کوبند. میلیاردها دلار اسلحه، جان و مال مردم ایران، اسرائیل و فلسطین در آتش این نظامیگری و...

بیانیه شورای ملی تصمیم در حمایت از ۸۴ سازمان حقوق بشری در محکومیت اعدامهای متهمین مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی!

بیانیه شورای ملی تصمیم در حمایت از ۸۴ سازمان حقوق بشری در محکومیت اعدامهای متهمین مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی!

دهها سازمان حقوق بشری ایرانی و خارجی طی یک فراخوان عمومی از سازمان ملل خواستند که «یک نهاد سازمان ملل نباید شریک اعدامهای مواد مخدر باشد». این مضمون اشاره دارد به نهادهای بین المللی که همچنان با نهادهای جمهوری اسلامی در کاهش بحران مواد مخدر همکاری می کنند بدون آنکه...

یادی از کنش گران مدنی

یادی از کنش گران مدنی

کشمکش حکومت سرکوب با فعالین رشید محیط زیست شورای ملی تصمیم از راست به چپ: امیرحسین خالقی، هومن جوکار، سپیده کاشانی، حجت کرمانی (وکیل دادگستری) طاهر قدیریان، سام رجبی، نیلوفر بیانی و عبدالرضا کوهپایه سپیده کاشانی، نیلوفر بیانی، هومن جوکار، مراد طاهباز، طاهر قدیریان،...

1 Comments

1 Comment

  1. مهوش جاوید

    آزادی ایران 🙏🏻🙏🏻🕊🕊